Garden Mall

Kad pomislite na riječi imunološki sustav, vjerojatno zamišljate nešto poput tijela koje se bori protiv infekcije – prehlade, gripe ili druge bolesti uzrokovane virusom ili bakterijom. Ali što je zapravo imunološki sustav? Pa, to je u biti vojska vašeg tijela: sve stanice, tkiva i organi koji rade zajedno kako bi identificirali i neutralizirali strane napadače u vašem tijelu, pomažući u prevenciji infekcija i drugih bolesti. Vaš imunološki sustav također vam pomaže u zaštiti od alergija i autoimunih poremećaja, poput lupusa ili reumatoidnog artritisa. Prije nego dođe do potrebe da svoj imnosustav jačate preparatima koje u ponudi ima svaka bolja ljekarna, pogledajte popis ovih namirnica koje se preporučuju za boostanje imuniteta na prirodan način.

1) Češnjak

Češnjak može imati jaka antimikrobna svojstva i koristi se za liječenje mnogih bakterijskih infekcija. Češnjak je također bogat antioksidansima i vitaminima. Češnjak je odličan pojačivač imuniteta i može spriječiti prehladu i gripu. Kako biste iskoristili brojne prednosti češnjaka, dodajte ga svojoj prehrani koristeći češnjakovo ulje kao preljev za salatu ili ga pirjajte s lukom uz sljedeći obrok. Miris češnjaka u početku može biti zbilja nimalo šarmantan, ali će vam se početi sviđati nakon što shvatite koliko su snažni njegovi učinci na vaše zdravlje!

2) Đumbir

Đumbir je pojačivač imuniteta i stoljećima se koristi za liječenje prehlade, infekcija, mučnine, žgaravice i drugih gastrointestinalnih bolesti. Sa svojom visokom koncentracijom antioksidativnih spojeva zvanih gingeroli i šogaoli (i manjim količinama zingerona i paradola), pokazalo se da svježi đumbir pomaže u sprječavanju oštećenja DNK uzrokovana toksičnim agensima. Đumbir također može djelovati kao prebiotik u vašim crijevima, što znači da može stimulirati aktivnost bakterija koje promiču dobro zdravlje. Povrh svega, đumbir je prirodni protuupalni spoj sa svojstvima ublažavanja bolova. Ne samo da pomaže u ublažavanju upale u zglobovima, već ako imate kroničnu upalu bilo gdje u tijelu, vjerojatno ćete se osjećati bolje nakon što pojedete malo sirovog đumbira. Pročitajte više o đumbiru

3) Maslinovo ulje

Maslinovo ulje jedna je od najzdravijih i najmoćnijih masnoća u prirodi i dobro je za mnogo više od samo prženja omiljenih jela. Maslinovo ulje može smanjiti loš kolesterol, smanjiti razinu stresa, poboljšati gustoću kostiju i čak učiniti da se osjećate sretnije. Nije ni čudo zašto se misli da jača imunitet! Osim što je zdravo za srce, maslinovo ulje također pruža niz nutrijenata koji podržavaju cjelokupno zdravlje – posebice zdravu kožu i kosu. A to je sasvim dovoljan razlog da ga dodate svojoj prehrani. Maslinovo ulje može se boriti protiv upala u vašem tijelu, što vam može pomoći da brže prebolite te dosadne simptome prehlade!

4) Cikla

Cikla je puna hranjivih tvari koje jačaju imunitet. To uključuje vitamine B i C, mangan, magnezij, fosfor, kalij i dugu listu drugih minerala. Svi ovi hranjivi sastojci pomažu u detoksikaciji vašeg tijela, kao i jačanju vašeg imunološkog sustava kako biste se lakše borili protiv prehlade. Sljedeći put kada se osjećate loše, pokušajte dodati malo narezane cikle u salatu ili je pirjati na maslacu za povrće kuhano na pari. Također možete uživati ​​u cikli u receptu za sok koji kombinira korjenasto povrće poput mrkve i slatkog krumpira s agrumima poput naranče i limuna za dodatni sjaj! Jedna šalica soka od cikle osigurava vam više od 90 posto dnevnih potreba za vitaminom C – savršeno za borbu protiv klica!. Pročitajte više o cikli

5) Kurkuma

Kurkuma sadrži spojeve zvane kurkuminoidi, za koje se pokazalo da jačaju vaš imunitet. Kurkumin je također snažan antioksidans koji može pomoći u sprječavanju raka. Ako ga ne želite jesti u obliku dodataka, pokušajte dodati kurkumu u svoju prehranu putem hrane. Na primjer, napravite ukusan curry ili pržite s njim — to će vam pomoći da dobijete zdravu dozu kurkume, a da pritom poboljšate okus vašeg obroka. Uostalom, što je život bez ukusne hrane? Istraživanja pokazuju da kombiniranje kurkume s crnim paprom može povećati njezinu učinkovitost.